מה ההבדל בין טיולון לעגלת תינוק?

מה ההבדל בין טיולון לעגלת תינוק?

לעגלות תינוק שונות יש סגנונות ותכונות שונות. חלקם מיועדים לתינוקות, חלקם מיועדים לפעוטות, וחלקם מיועדים לתינוקות שיכולים ללכת. סוג העגלה הטוב ביותר הוא כזה המתאים לצרכי ההורה והתינוק. אז מה ההבדל בין טיולון לעגלת תינוק?

מהי עגלת תינוק?

עגלת תינוק היא סגנון ישן יותר של הובלת ילדים שאולי אין לו תכונות כלשהן כמו אלה שמגיעות עם עגלה. עיצוב הכרכרה אינו מאפשר לה להישען או להתאים בשום צורה, אך לחלק מהדגמים יש גלגלים שניתן לנעול במקומם.

היתרון העיקרי של עגלת התינוק הוא שהיא מספקת יותר מקום לילד לנוע ולמתוח את הרגליים מאשר טיולון. 

מהו טיולון?

טיולון הוא סוג של עגלת תינוק הניתנת לקיפול ופתיחה בקלות. הם משמשים בדרך כלל לילדים שמבוגרים מכדי לשבת בעגלת תינוק, אבל עדיין צריך לדחוף אותם. 

לטיולון יש יותר תכונות מסתם היכולת להחזיק בה את הילד. יש לו גם מתלים ובלימת זעזועים טובים יותר כדי להקל על נסיעה בדרך גבשושית או לא ישרה מדי עבור התינוק היושב בתוכו. יש לו גם יותר מקום אחסון לדברים כמו חיתולים, מגבונים, צעצועים וכו', מה שמקל על ההורים לצאת עם ילדיהם.

טיולונים מסויימים ניתנים להסבה לעגלה, בעוד שאחרים לא. טיולון הוא בדרך כלל קטן יותר מאשר עגלה, מה שמקל על הסחיבה שלו כאשר הוא אינו בשימוש. יש לו גם ידית המאפשרת להורים לדחוף את העגלה ביד אחת במקום בשתי ידיים כמו בעגלה.

לסיכום,

המונח "עגלת תינוק" משמש לעתים קרובות כדי להתייחס לסוג המסורתי יותר, עם גלגלים גדולים, של עגלה, שהייתה פעם סמל לחיי הפרברים האמריקאים של המעמד הבינוני, ואשר כעת הוחלף ברובו בטיולונים קטנים יותר וקלים יותר. בחברה של היום, אצל רוב האנשים בימינו העגלת תינוק משמשת בסוף כקישוט מכיוון שהם אינם מעשיים.