תהליך ציפוי ננו לרכב והיכן מומלץ לבצע אותו

ציפוי ננו לרכב הוא תהליך של מריחת שכבה דקה של חומר מגן ודקורטיבי על פני הרכב. זה נעשה בדרך כלל לאחר שהרכב נצבע בשכבת בסיס. ציפוי ננו לרכב חשוב מכיוון שהוא מונע קורוזיה על צבע הרכב ומסייע בשמירה על פני הרכב. ציפוי זה יכול להתבצע על ידי אנשי מקצוע או על ידי חובבי עשה זאת בעצמך.

ציפוי ננו הוא סוג של מיגון לרכב המוחל על הצבע והחלונות של הרכב. זוהי שכבה בלתי נראית וברורה המספקת הגנה מפני קרני ה-UV המזיקות של השמש ומזהמי הסביבה. ניתן ליישם ציפוי ננו בכל עת במהלך חייו של הרכב, אך הוא יעיל ביותר כאשר מורחים אותו על מכוניות חדשות או לאחר ניקוי מקצועי של רכב.

התהליך אורך כ-15 דקות, ללא צורך בהכנה מיוחדת וללא סיכון לנזק נוסף לרכב. זה יכול להיעשות בבית או במוסך על ידי כל מי שעבר הכשרה כיצד ליישם ציפוי נכון. ציפוי ננו לרכב הוא סוג של הגנה מפני צבע לרכב המוחל על החלק החיצוני והפנימי של המכונית. זה נקרא גם ציפוי קר, מכיוון שהוא אינו דורש חום כדי להתאחות.

ציפוי ננו לרכב מיושם בדרך כלל בצורה של נוזל או משחה שמתייבשת לשכבת כיסוי קשה. הם מיושמים על ידי ריסוס או הברשה על פני השטח ולאחר מכן שטיפה במים. ציפויי ננו יכולים לשמש על כל סוגי הרכבים – ממכוניות ואופנועים ועד סירות ומטוסים!

איך לבחור היכן לבצע ציפוי ננו לרכב

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לוודא שלמקום בו אתם הולכים לציפוי רכב יש מוניטין טוב. כדאי גם לבדוק אם יש להם תעודת אישור או לא, כדי שתוכלו להיות בטוחים שהם מספיק כשירים. כדאי גם להשוות מחירים של מקומות שונים ולבחור באחד עם מחירים סבירים.